Jag verkligen älskar när polisen verkligen gör någonting åt saken!

Hur bra är inte detta? länk

Två personer har blivit gripna från bråket i fredags, som jag, Isa och Elvira gick förbi och fick ringa både polis och ambulans,  (läs här).
Idag var det en som berättade att det hade stått i tidningen att två av (fem) som har blivit gripna bara misstänkta men det är iaf ett stort hopp om att dem kommer få fram vilka det var. Detta är en glädje och det står även att dem var i 20 års åldern vilket vi hade uppfattat som att killarna var i 16 års åldern så fel man kan ha ibland,(visserligen så jag inte dem alls bra, enbart bakifrån men dem som blev nerslagna uppfatade dem som runt 16-18) men det gör bara saken bättre :). Men polisen skulle ringa mig idag, vilket hon inte gjorde vi hade tillochmed sagt en tid men hon ringer inte, Dålig stil tycker jag men hon kanske har mycket att göra nu så ska inte skälla på henne ;). 

Sånt gör mig glad :) gillar verkligen när poliserna inte bara lägger saker på hyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0