hahah.


felsms.com kan man läsa väldigt roliga sms som har kommit fel, vissa lite roligare än andra, men detta tog verkligen priser just nu, hahah om någon skickar ett fel sms till mig någon gång (som jag inte vet vem det är) ska jag lätt göra samma sak.. hahah.

Till:
Mig
Sms: Älskling, vi måste göra om det där igen någongång. Ta med dig fruktkorgen så ses vi i helgen.
Svar: Tack för din anmälan till bolibompa-sånger via mobilen. Du har nu beställt prenumeration på två barnsånger om dagen i sex månader till priset av 45kr/styck

Förklaring: Satt och kikade på tv och fick sms ifrån någon jag inte har en aning om vem det är, så jag passade på att utnyttja läget.
Efter detta fick jag ett 20-tal SMS med orden stopp, avsluta, vill inte ha, ska polisanmäla er o.s.v.Skickade ett svar efter någon timme att så går det när man skickar sms galet.


Gå in på hemsidan och läs fler roliga felsms..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0