En mysig och rolig helg hemma i Helsingör.

Det var en väldigt fartfylld och mysig helg med älskling, Lördagen började med brunch i köpenhamn, kan säga att det var nog det finaste jag sätt (inom en restaurangs utsigt) och så mysigt, jag tror jag kollade på utsikten mer än på älskling haha (säger kanske lite) även om vädret inte var så fint, snö och mullet så var det fint. Vi var även en sväng i köpcentret köpte en söt liten precent till lilla Mathias.
När vi skulle in på Bio i köpenhamn på söndags kvällen, kom vi inte längre än in till köpenhamn då bilen går i sönder, haha blev en massa ringande till Svärmor och svärfar för att "host" jag råkade glömma en lapp som skulle ligga i bilen om det skulle hända något så stod där telefonnummer man skulle ringa, och den lappen glömde jag hemma ;). vi fick iaf tag på bärgningsbil och svärfar kom och hämtade oss. Bio blev vi utan haha nästa gång tar vi tåget och inte någon bil ;).



Såhär kan det gå när man åker pulka med en liten Oliver.


Lilla underbara Mathias, två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0