23 December

Dan före dan, och jag har inte fått gjort någonting av det jag borde, Städa, Packa, träna, fixa sista julklappen, få den där riktiga julkänslan vart tog den vägen detta året? Men det jag har mycket av är snö, så min önskan är iaf uppfylld med att jag ville ha en vit jul ;) I danmark har nyheterna redan från i måndags varnat alla med att man skulle börja resa till sitt mål då för att det skulle bli snöstorm idag då... Det har även kommit ut med att hälften av alla Danskar inte kommer komma fram till julafton :/ (i tid) vilken tur att bara jag och älsk ska över med båten :p

Åå snart åker vi till Österrike, Kapsers mor, far, syster och hennes kille åkte ner till Schweiz igår så jag hoppas på att de kom ner oskadda, Men på söndag är det vår tur att åka ner till bergen. Det ska bli så myisgt, Bror, Jag, Kasper, Mamma, Kent, Lisa, Andreas alla de bästa ska med :D..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0