Regn!

Igår skulle vi ha fotograferat nötter till olika förpackningar som vi ska designa. Vi hade köpt lite olika nötter och går till skolan... Men vi kommer inte in i fotostudion, och vi får inte tag på vår ursnälla vaktmästare. Vi sätter oss istället och fixar till designen. efter 6 timmar ringer vaktmästaren och säger att han kommer och släpper in oss i fotostudion.... 6 timmar försent, nötterna var i våra magar och vi var urtrötta och orkade inte fotografera då.
Men vi tänkte att vi köper nya nötter och fotograferar i morgon (idag då) sagt och gjort.. DET ÖSER NER...

Jag som inte har mina stövlar i Sunne fick välja mellan tygskor eller klackskor. Tygskor blev det och vi cyklar ner till Ica för att handla mer nötter, det bara öser ner och är svinkallt om händerna.
På vägen till skolan händer det som man fruktar och avskyr, en bil kör RAKT NER I VATTENPÖLEN OCH BARA SKVÄTTER UPP ALLT VATTEN ÖVER HELA MIG, Jag lovar jag var blöt innan men inte fan (ursäkta ordspråket) behöver biljävlen köra rakt i vattenpölen när jag cyklar där. Jag vet att bilar inte får lov att göra det DÅ HAN HAR EN HEL JÄVLA VÄG ATT KÖRA PÅ, men han körde för fort för att ens kunna reagera regnumret. Ännu mer blöt fortsätter jag cyklar till skolan och det känndes som jag hade badat med kläderna på. Idiot Idiot Idiot förare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0