Hello Sunne!!

Sunne här, och har varit det i två veckor nu, men vet ni vad? det känns som det bara har gått en vecka sedan jag flyttade tillbaks hit och skolan började. Det är skönt för tiden går så fort men lite negativt med för tiden går allt för snabbt. Men i Sunne har vi hunit ha en Mad Men fest, och även en tur till Karlstad. Annars får man göra det bästa av situationen (plugga, umgås, plugga, äta, umgås, plugga).

Hösten har börjat, (SAKNAR SOMMAREN) det är kallt ruggigt och man måste ha halsduk för att inte frysa, Kanske vantar också det är 10 grader i sunne nu :( Tänk om man hade kunnat få åka till varmen nu, Eller jag ska inte klaga jag och älskling åker till Berlin i slutet av september. LÄNGTAR.


En väldigt suddig bild, Men det bjuder jag på alla kan inte vara bra. det är vi som är i bilden som är snygga ;)
(Ni som inte vet vad Mad Men är så är det en serie om en reklambyrå som utspelas på 60 talet typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0