Helsingör - Köpenhamn

Så mysigt att vara hemma, det finns inga ord som riktigt kan beskriva kännslan,. Det är bara lycklig, saker att göra hela tiden, (roliga sådana) Praktiken går bra, har fått en väldigt roligt uppdrag och jag tycker det är så roligt att jag får göra saker helt själv och att dem redan nu planerar in mig i en massa möten. har redan nu varit på runt tre möten, första dagen var jag på två av dem, jag trivs kan man säga. och att pendla helsingör-köpenhamn är inga problem, det går tåg nästan var 5 minut på morgonen och var 10 minut på eftermiddagen, Det är en sådan frihet, som man inte kan föreställa sig.

Idag är det en röd dag i Danmark så vi är lediga och ska in till Köpenhamn senare idag, och ikväll är det Rasmus Seebach inne på Tivoli, Gissa om jag kommer vara där :D


Såhär såg det ut i helsingör för en vecka sedan,. Igår hade vi 22 grader, SOMMAR <3






Rasmus Seebach - Lidt i fem

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad fint å höra att du mår bra Gumman, men skicka hit lite sol också ;)



Klem klem

2010-05-03 @ 21:51:33
URL: http://mariannemaeland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0