Träning,tvätt, städning.

Känns inte som en lördag precis jo träningen är roligt, men rästen är inte det mer en söndagssyssla?
Även om det är de kommer vi inte till att ha tid med det då vi sticker ner till Köpenhamn i morgon För att Kasper ska springa maraton halv hel :/ kommer inte ihåg 2 mil iaf haha, efter det ska vi äta med hans jobb.
Det har blivit Köpenhamn en hel del men Köpehamn är en fin stad, hade faktist kunnat tänka mig att flytta till den. det finns ett riktigt fint område som vi körförbi varje gång vi kör in, och där har jag sakt till min prins att jag vill ha en lägenhet, problemet är att de är sjukt svårt att få, Och Kasper har ju redan den finaste lägenheten som finns. Jag ska se till att ni får se lite bilder av den, eller en film?.. men de kan ta lite tid innan det kommer upp.
Nu ska jag göra något vättigt istället för att sitta här.

Ha en bra Lördagskväll.



Jay Sean -  Down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0