svimmar av smarta och kan inte se!

Var på väla ett tag innan idag efter jag slutat arbeta,. Jag tänkte att när jag endån är i närheten utav ett apotek så går jag in och frågar om mitt öga. Sagt och gjort nu sitter jag här med en kräm som jag ska ta i i ögat och för att applicera den salvan ska man gnugga med ögonlocket och jag som inte ens kan blinka för att det ska göra ont ska ta och gnugga in salvan. Jag svimmar av smärtan, (Kan inte ens se ett sår som är på min egen kropp). Kan inte se klart med ögat iheller. snyft tycker synd om mig själv hahah..

jag köpte en klocka riktigt billig var den. kan visa bil sen.
och så lite andra småsaker blev mer köpta, har ju fått CSN nu..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0