Flickan som lekte med Elden!

Jag kom på mig själv när jag började söka efter trailen till filmen att jag sökte allt på Danska, Varför inte Svenska? har jag blivit så fast vid danskan nu att jag söker allt på Danska? woops. Blir lätt så.

I morgon ska jag och min Prins gå och kolla på filmen, den har premiär idag men vi ser den i morgon istället, båda av oss har läst boken så hoppas filmen är bra. :) Sist vi gick på bio var förra filmen av stig larssons första bok Män som hatar kvinnor, och om två månader kommer den tredje filmen lufkastelet som sprängdes i luften eller vad den nu heter ;).
Här är trailern på filmen, den är i Danska men jag tror ni svenskar förstår den iaf då dem snackar svenska.


Flickan som lekte med Elden.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0