Njuta av en kladdmuffins utan att känna någon ångest!

Det är sjukt skönt att träna, och att man har sin Sambo med dit gör det ännu roligare det bästa (förtom att ha roligt med sin sambo) är att man förengångs skull kan äta exakt det jag vill utan att tänka på nu går jag upp 100 kg och för en gångs skull gillar jag min kropp haha låter konstigt, men man blir gladare ser inte det negativa, och jag tänker inte alls på vad jag äter på samma sätt för de blir mindre onyttigheter (förutom när jag bakar).
det har blivit Väldigt sällan nu som jag köper en massa godis och kränger i mig på helgerna eller vardagarna. och När jag gör det kan jag göra det utan att bry mig ett dugg.
Man kan leva livet, ha roligt äta vad man vill och bara njuta.

Jag tog en bild på mina skor men jag har inte någon sladd här på jobbet så får lägga in de i kväll när jag är hemma.

Kommentarer
Postat av: http://annebertelsen.blogg.se

gud vad gott det lät med kladdmuffins..

2009-10-06 @ 15:03:12
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0