Mörkret har tagit över i Helsingborg!

Som vädret skiftar, regna slutar regna, haglar, slutar hagla, regnar slutar regna, Ja inget väder man vill vara ute i, jag är glad att jag inte är brevbärare i detta vädret, tycket synd om er alla men tänker mest på mina gamla kolegor, tänker på er ska ni veta. Inte nog med att det ska regna det är ju även svinkallt. så ska nog inte klaga att sitta här inne.

I kväll blir det bio och mys med Sofi, ska bli mysigt sen i morgon ska jag först till mamma på dagen sen förmodligen blir det Petra på kvällen, Glad glad glad.
Min Sambo ska ändå på Fest med sitt arbete idag och i morgon kommer han bara ligga och vara bakis. sen söndag hoppas jag på att de blir lite varmare då prinsen ska springa (kommer inte på vad stället heter) men Mette kommer även att vara med så jag har någon att snacka med under tiden.

Nu får jag fortsätta med att arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0