Hur? Va? Svenskar? typiskt oss.

ur hd.se Finns det inte roligare saker att göra dokumentärer av? eller detta kanske är roligt då alla skrattar åt de? att se hur Svenskar är?

Börjar jag se saker ur ett annat synfält nu? jag kan inte skriva ner allt skratt, alla "tårar" alla ord jag har om detta. jag kan förstår Hollywood frurar men inte detta, inte till 5 öre kan jag förstå denna dokumetären. lämnar mina ord osagda.

Haha fast visst om jag skulle se det så är det för att se hur dumma vissa är, för de kommer säkert komma en massa roliga skrattattaker med folks kommentarer.

Vi Svenskar måste göra dokumentärer, Serier, om allt, för att vi svenskar ska bli underhållna till max. De måste hitta de dummaste, och sen göra serier av de. det är då vi svenskar skrattar och mår bra med oss själva.


Nu är detta enbart såhär som jag känner om allt detta. Så ta inte åt er eller känn er förnedrade eller håll inte med alls om det nu inte är så ni tänker. Detta är enbart min åsikt om det för jag har annat att göra om dagarna än att kolla på sådana här dokumentärer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0