Svinspruta!

hehe, Efter alla mina om och men, , (fick kallelse för flera veckor sedan) så beslutade jag mig efter att jag fick en magkänsla om att jag skulle ta den, efter att jag läste att Värmland har blivit värst drabbade av infuensan, så kände jag att min magkänsla kanske kunde vara något att lita på.
för om jag blir sjuk där uppe, de enda jag har är vännerna som kan hjälpa mig, visst de hjälper säkert men jag känner inte rikigt för att jag vill vara sjuk där uppe missa skolan så pass mycket, eller det värsta att bli sjuk under jul.
Strunt i det nu tog jag sprutan och man ska verkligen bara göra det om man känner för det själv, koppla bort allt snack; så många dör så många dör inte av svininfluensan. gå efter magkänslan. Min sa Nej sen Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0