Sun, sun, wonderful sun.

Solen skiner fint på himmelen, med moln som följer den hack i häl, men ibland tittar solen ut ifrån molnen.

dagen började finnt ute på fitnessdk med spinning, får ta och träna mycket nu innan jag åker upp till Sunne och inte kommer ha tillgång på samma sätt. Fast när Marianne säger att det ligger ett vitt lagen med någon vit gojja övanför marken blev jag mindre sugen på att åka upp (mindre en jag redan är).  snön kan få komma i början av December och då med stanna där och inte bli slask och äkligt,. Jag har inga skor till slask.

Nu ska vi ut i det fina vädret, eller fina för att vara såhär års, Det står att de är 11 grader och det känns fakstiskt som det.


Vår mysiga eld. (bästa saken i vår lägenhet, om inte vårt kök är inblandat)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Nå er snøen borte i Sunne, så du kan glede deg til å komme hit igjen :D

2009-11-15 @ 13:42:43
URL: http://mariannemaeland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0