New moon var bra!

Filmen igår var bra, men som alla säger (tidnignarna) så hade den kunnat vara bättre, och de hade kunnat få ut mycket mer av Bella. Men den varar redan i 2 timmar och hade man försökt att få in mer detaljer så skulle den ha slutat på 3 timmar. Men jag tyckte att det var väldigt bra för att vara baserad på en bok, självklart hade dem säkert kunnat göra de mycket bättre om de hade fått in bättre ansiktsuttryck. Men inget klag den är bra och ni som inte sätt den: se den!.skaffe en egen uppfattning.

:)
Nu ska jag till HBG och fika med Petra, var riktigt längesedan även om jag har varit hemma hela tiden har de inte funnits tid, alltid så. Men idag har vi tid till att träffas ska bli så mysigt.


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Jag tycker den var riktigt bra!

2009-11-23 @ 11:25:09
URL: http://alessandra.se
Postat av: Mathilda

Tack så myckrt :) och tack för svaret om när filmen släpps, jag hade inte hunnit ta reda på när.

Jag håller med dig, filmen kunde självklart ha varit bättre - men det tror jag att man tycker om alla filmer som baseras på böcker om man har läst böckerna innan.

2009-11-23 @ 12:00:41
URL: http://frilander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0