När börjar Julen?

Haha, en liten rolig sak eller ja nu är den rolig, Vi kollade på julpynt i går inne i Kph, och jag hittade ju som alltid de aldeles för fina dyra sakerna, och bara, det här måste vi ha i jul, och detta, och detta och så vidare, haha fast ingenting blev ju köpt. (lägger inte riktigt ut 30 kr (danska) för EN julkula) inte i min ålder med den ekonomin jag har, prioriterar lite andra saker, men de var fina i alla fall och man kan alltid kolla.
När Kasper kom hem ikväll gav han mig två askar som var ifrån svärmor, det var ett par riktigt fina julgrans smykningar eller om man vill ha det upphängt någon annanstans lika fint var man än sätter de.(TACK SÅ HÄMSKT MYCKET) Sen hade ju såklart Kasper berättat att jag var helt förtjust i allt julpynt, som då svärfar hade sagt så fint att han trodde jag var sjuk för att jag redan nu hade börjat tänka på julsaker haha så gulllig, men det han inte vet är att även Kasper har laddat ner en massa julmusik och satte på två låtar precis haha ;) hans son är likadan.

Sådan flickvän sådan pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0