Kyckling i curry!

Idag gör Kasper kyckling i curry, det är gott de är riktigt gott. (hungrig). Kasper kokar en hel kyckling i en kastrull, efter det tar han låss bitar och stoppar ner i curry såsen och sen har vi ris till det, Naaamiee..
Det var faktist den måltid som han gjrode till mig för ungeför två år sedan, och jag fick upp ögonen för honom ännu mer. Så har bara den dagen/kvällen i mina tankar när han gör måltiden, och jag bara gillar det mer och mer.




Dagen efter jag har fått vaccin instrudat i min lilla arm gör det ont, det började göra ont i går och tror faktist jag hade ondast i går och inatt, idag har jag blivit van vid smärtan då jag har en älskling som älskar att ta på min armarna, och ibland bara råkade han smälla till med armen (inte med mening) shit vad jag har blivit smärttålig nu, om man bårtser ifrån då jag höll på att svimma av smärtan haha, det är bara jag som kan svimma av sådant, har jag bara ett sår på kroppen eller ser ett annat sår håller jag på att svimma. men jag har klarat mig och just nu så kan jag röra armen mer än någonsin. (och jag har inte fått några andra symptom än puuh). började nämligen att inbilla mig att jag skulle reagera jätte mycket och få alla syptom man bara kan få, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0