Jag är så pissesur på min dator!

Ursäkta ordspråket men just nu är jag bara så sur på datorn. står just nu med datorn på fönsterkarmen och har fönstret öppet för att min J*vla fläkt inte funkar som den ska då den blir överhettat så den bara stängs av, sen tar det hundra år för mig att gå in på Photoshop och har ett pogram uppe till fungerar inte datorn:( Braa hur ska jag klara mig i Sunne med denna datorn? Shiiiiiiit, jag har inte pengar till att lämna in den på reperation eller köpa en ny bra mac :( så tycker faktist att denna fina dator ska vara snäll mot mig nu. I sunne kan jag inte stå i fönstret och skriva, här är så bra för fönstret är verkligen i rätt höjd, och fönsterkarmen är riktigt bred, men i sunne, där har jag ju inte ens 2 dm fönsterkarm. Men jag fixar allt så ska nog fixa detta med ;) haha eller nja jaa. kanske..

Nu ska jag snart hem till mamma. helgen har bara varit så mysig, även om Sambon min har skrivit på sin ee svenska ordet står still, "upgave" på Danska iaf ni som fattar fattar, ni andra får väl slå upp det.

ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0