Crasy?

kollade på new moon igår med Mette, Ja igen, men kan säga som såhär att det var som om jag inte hade sätt filmen innan, (även om jag hade).  Denna gången såg jag den inne i Köpenhamn, så mycket större biograf, tre dubbelt av den största i hbg. så det var lite mäktigare att se den igår. Det jag tycker är för mycket är när alla tjejer i biografen ska jubla applodera och busvissla nästan varje gång man såg Jacobs mage. Sen också hur Edward gick jublade dem över. det var lite mer snack i filmen här. fast är det de dubbla i människor så kanske man får räkna med det.
Jag längtar mest till när Fyran kommer ut, vilket är om flera år ju. För jag är fortfarande med Team Edward, efter filmen kan man lätt ändra så man mer vill att Jacob ska få Bella men inte i boken. Så för mig kommer det alltid vara Bella - Edward, oavsätt vad. ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0