Skit väder..

Att det bara ska regna här uppe nu, tss och så vara så fint väder nere i Skåne, varför varför varför? 
Visserligen sitter jag inne i ett klassrum men bara för de behöver inte regnet bara forsa utanför :(.. 

Men Snart så är jag klar så det känns bra, har bara dokumentation och presentation jag ska fixa nu, plus produkt foto men det kan jag inte ta för en i morgon. 


Elvira
Denna bilden togs bara snabbt helt spontant, i allt de oseriösa...
Foto; Jag  -Elvira på bilden ;)..

Det är med Patriks Kamera vi har tagit bilderna, och jag har blivit kär i ennu fler objektiv ;) hehe. 
Uuu varför ska de vara så dyra.??

----
Oj vad bilden blev konstig när dem blev uppladdad :(..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0