Kullaberg

Igår åkte Jag, Ælskling och Mamma till Kullaberg som ligger utanfør Helsingborg.
Det blev att vi åkte till Nimis och håkull, vædret var helt underbart varmt och Kasper Badade, ja ni hørde rætt, han sa att de inte var så kallt fast jag vill nog mer sæga att det såg ut som de var kallt...
Det blev en heldag med bara mamma och Kasper då Kent ær i Polen och spelar golf,.
en massa bilder har jag så ni får ta del av dem,.



  
Som jag saknar HBG..

 Det ær ritkigt stor skillnad på våren hær och i Sunne, hær ær det redan sommar ;)..


Min Snygging.. god Lunch som mamma hade gjort..
 

Ja det var varmt med byxor på ;)..
Nimis..

Ælskling och Mamma.


 
Hehe Kallt? Nej ;)

© Johanna Lind
( gæller alla bilder)

långt inlægg nu ska jag invænta att ælskling kommer hem efter cyklingen med frukost till mig.
Stæda och plugga ska jag hinna med innan dess med.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0