Solig vecka.

Hela denna veckan kommer det att bli sol känns mycket bra :) då kanske snön kan få smällta bort nu.
Ja hade tänkt att arbeta lite hemma nu på förmiddagen för vi har ingen lektion, jag har suttit i skolan innan med det men inte tänkte jag på att jag arbetade i CS4 i skolan. Så jag kan inte göra så mycket nu här hemma för det negativa med CS4 är att man inte kan öppna det i pogram som är äldre och jag har bara CS3 hemma :( vilket resulterar i att jag måste till skolan och antingen göra klart allt där eller sparade i en CS3 fil, fast då kan jag ju lika gärna vara i skolan och arbeta med det.
Så vad ska jag göra nu istället? damsuga lite kanske?

Det blev ingen bowling igår men vi satte oss på en pub istället och bara tog det lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0