Nej!

Ännu mer snö..snö snö snö snö snö snö snö, oo snö snö snö snö ( ¶ ¶ ) .. :'( 

Sitter i skolan min och gör en massa Tap arbete. sista grejorna nu innan allt är klart =) sätter ihop en presentation och Dokumentation och de är de som är det lite mindre roliga på alla arbeten.. Komma på allt man ska skriva och säga utan att glömma något, jag har alltid oturen med att glömma saker ;).. 

Idag har vi ett möte med festkommittén, många möten det blir för mig nu, men bara roligt =). 
Nu är det ju en fest på gång och studentrådet är ju bara roligt, kunna få påverka så mycket som vi faktiskt kan. 
Festen får vi se hur den kommer att bli, den är till för ALLA Ky elever på Brobygrafiska så vi lär ha en del att planera. 

Nu måste jag börja planera lite och fixa det sista som ska skickas till Thomas. 

Kram på er !! 

:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0