klockan är tio i fem och det är fortfarande ljust ute.

oj vi är kvar i skolan och arbetar, men jag har fått hjärnsläp orkar inte skriva mer men jag MÅSTE, kan inte svika thomas med att inte göra det jag ska ha gjort klar, det är för taskigt och jag vet att vi måste ha det klart i morgon så bästa att jag sätter igång. 
Elvira har även ont i magen, riktigt ont i magen så illa och vill därför bli klar så fort som möjligt om hon nu skulle få ett litet "anfall" igen vill inte jag bara sitta och plugga utan kunna hjälpa henne.

oo så mysigt och fint de är utanför, u vill man bara stanna upp tiden lite. 
kollade nyss ut igenom våra stora fönster på Idéum och såg på solen som sakta håller på att gå ner, och så vattnet utanför, såg så fridfullt och vackert ut. (tänkt om tiden hade kunnat stoppas för bara några sekunder). 

O vad man saknar Kasper ännu mer nu, fram till måndag får tiden gå lite långsammare, sen efter måndag till fredag får den lov att gå fort. 


denna låten lyssnade vi på när vi kollade ut,. hur underbart vackert som helst. 

snö, sol, vatten. (vara inomhus i värmen men känns precis som att man är utomhus i en varm atmosfär.)

Kommentarer
Postat av: sofi

Ja vet gumman så skönt de är..man känner sig glad av de:)

2009-03-11 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0