Illustator!!

Hur är det med er idag?

Sitter i skolan nu och har gjort klart Kalle Anka uppgiften vi har haft nu i två lektioner i Illustator vi skulle rita av Kalle Anka och göra han tryckbar.
Nu har vi inte så mycket kvar för jag har blivit klar med lille Kalle Anka och vi har hela denna lektionen kvar till att göra klart. så får kanske ta och fixa till lite små grejer.

Solen skiner och det är varmt ute, satt ute i solen innan idag på lunchen och bara njöt av att man inte frös.
våren har kommit. äntligen.

Nu ska jag fortsätta o se om det finns saker att ändra eller göra lite annat skolarbete.

Ha en fin dag i solskenet :D


------
Här kommer bilden på min Kalle Anka jag har ritat.


och så bort se ifrån Pixelskadan som bildas när man laddar upp den här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt jobbat tjejen.

riktigt litet illustratorproffs. kommer du ihåg i början när du svor över illustrator.

Du skulle göra den tryckbar också. Har du retucherat den och lagt minsta punkt också. för flexo eller offset ?

Kram paps

2009-03-18 @ 21:22:28
Postat av: Anonym

Tjusigt jobbat tjejen.

riktigt litet illustratorproffs. kommer du ihåg i början när du svor över illustrator.

Du skulle göra den tryckbar också. Har du retucherat den och lagt minsta punkt också. för flexo eller offset ?

Kram paps

2009-03-18 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0