If you jump I jump, beacuse you are my love!

HEJ HEJ :D

har suttit i skolan hela dagen idag, satt kvar i skolan tills klockan blev nio men nu är men även klar så det känns väldigt skönt bara höra med Thomas imorgon sen är vi klara med att börja förbereda presentationen, och bara hoppas på att den kommer gå bra. (Presentationen är på måndag)
jag känner mig inte alls så stressad som jag har gjort de andra gångerna, känns mycket bra, även om jag är kvar på skolan länge menas inte det med att jag har så mycket att göra som gör mig stressad, det jag hade kvar idag var bara att scanna in skisserna och skicka över de till Thomas och lite sånt små fix med dokumentation. så det känns relativt bra =). (vi har allt på Thomas dator där av att jag skickar allt de jag gör till honom, så en sak som är säker, är glömmer han datorn på måndag, ja den tanken vill jag inte ens tänka på ;) hehe.. vill med ha en mac :( ..


Mina tankar är långt bortom detta land fortfarnade och min längtan till nästa helg är stor, owe, det går inte att beskriva med ord,.

Ven , (en ö utanför helsingborg för er som inte vet va ven är. )

vill ha sommar och sol :)

blå himmel.

nu börjar jag bli väldigt trött då alla ord går in i vartannat så godnatt..


Kommentarer
Postat av: Chriz

If you jump , i jump?



sniff sniff det luktar titanic.

2009-03-12 @ 22:53:42
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: mamma & bullen

wow, vilka underbara bilder!

2009-03-13 @ 10:36:50
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0