Hejhoppsan sa!!



Ojdå, det inlägger jag skrev i morse skrev jag nog lite för fort, whoops. men jag har ändrat en del i texten nu, för inte ens jag förstod vad jag hade skrivit, då är de illa HAHA..

har nästan precis kommit hem ifrån karlstad, det blev en del fotande till tap project och en del shooping (för Elvira) jag hittade ett par sommarskor och jag var bara tvungen att köpa dem för annars kommer jag ångra mig när dem inte finns kvar eller i min storlek, och då kommer jag inte hitta ett par sommarskor för så är det varje gång, fick med mig en liten vårmössa och ett sött litet linne. Elvria hon fick med sig en hel del saker, om ni räknar mitt fast ångar med 3 kanske ;)..
Nu är jag helt trött och vill ha en kudde men hinner inte med att lägga huvudet på en kudde nu. Det får vänta i några timmar tills lite skolarbete är fixat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0