drömmer mig bort till de varma vindarna...

uch säger jag bara när man kollar ut igenom fönstret, nu  har jag har gett upp hoppet om att det skulle bli vår i Mars, just nu ser det väldigt mörkt ut.. Det snöar för fullt (jag som hade tänkt att läga in mina vinterskor i gardedoben och ta fram tyg och klackskorna men ikkesånikke blev det av :( snyfft, men man får ett lite glädje om varma vindar när jag och älsku ska boka sommarsemester iiii.. så nu är mina tankar långt borta ifrån svenska kustar och de kalla vindarna.
Vi har kollat på resa till Tunisien de ni ;) men jag kollar även runder på massa andra stället så vi får se vart vi hamnar just nu vill jag bara bort ifrån snön och minusgrader..


Tunisien

Österrike om jag inte har för mig fel..

i öken..:)

snorkling... (Karibien vad ön heter vet jag inte)

detta är i mina tankar just nu,..

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Galet underbara bilder!

2009-03-11 @ 10:56:58
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0