Det går inte som jag vill.

Alla dessa koder och mallar man ska lära sig, Det är mycket roligt men när man inte vet vad man ska göra blir allt mycket svårare, och jag som vill göra så kompliserade saker gör det bara svårare för mig ;) men det är ju då jag även lär mig så visst det kanske bara är bra!
Just nu ska vi göra en Hemsida men jag sitter fast i hur man byter till de olika siderna. (vi gör hemsidan i Flash).
Vi har hela nästa lektion på oss med så något ska det säkert bli av med hemsidan, bara jag kommer på hur man bytter från de olika flickarna ;)..
Nu fick jag hjälp så jag fixade det Wiho, Grym hemsida sen när den väl är klar (om många timmar).


 Bild tagen av mig. (jag gör en hemsida om våren)..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0