Allt klart :D


Nu har jag fått alla uppgifter utav Thomas och  jag har skrivit ut allt :D blev i en fint liten spiral och nu sitter jag och övar på presentationen, hade tänkt att sätta mig ute i solen här utanför skolan man kanske får in det snabbare och hittar bättre ord då istället. 
Vi har även satt ut vad var och en av oss ska säga så nu är det bara att vi ska öva en gång i morgon bitti innan redovisningen är så vi även övar en gång tillsammans, så ska nog den med gå bra. 

Nu vill jag ut i solen så ska inte sitta här inne vid dator längre.. 
Ha en underbar dag i solens strålar 

:) 
Ett lycka till kanske vi lär behöva tills i morgon.. 






Bilder ifrån Unicef.se och sxc.hu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0