whooops!

jag lever.. :P
Jag var hemma i fredags ifrån jobbet för att jag inte hade så mycket att göra och så var det ju fint väder såklart.
Kasper skulle sluta vid tolv så vi tog bara en mysdag fixade poolen som tog nästan all tid, hehe på kvällen kom Mette och Morten förbi det blev grillat nammie, Sedan till helgen, vi var i Sunne åkte klockan fem ifrån helsingör och sex ifrån helsingborg lånade mammis bil. Det blev en snabb visit bara packa mina saker och så packa in i bilen sen åkte vi fyra på morgonen i söndags.
Jag kan inte säga mer än att jag fattar inte varför inga tankstationer har öppet, det tar 3 till 3 1/5 timme att åka ifrån Sunne till Gbg och man måste åka det hållet om man vill upp mot det hållet, INGEN MOTORVÄG, och vi körde in till nästan alla stationer för att se om dem hade öppet INGEN hade öppet fören klockan åtta på morgonen, eller stod det på en skylt Kaffe ÖPPET. Men ikke så nikke var det öppet. inte kostigt att vi inte säljer såbra om det inte är ÖPPET, vi fick vänta med att äta och dricka fören vi kom till GBG och då var klockan halv åtta åtta och då kom vi till stationer som har öppet 24h, men men vi fick iaf tillslut något att äta och kaffe, bara sådär fyra timmar senare.

Vi kom hem vid elva tiden så vi stack ner till stranden (poolen var för kall) med Kaspers syster och hennes barn, det var varmt i vattnet eller inte först när man gick i men när man väl hade varit i i en minut var det mycket varm,. min lilla söta, snygga, sexiga älskling var i hela tiden som en liten söt unge som inte vill komma upp ifrån vattnet, jag låg på min maddras och fick ligga som nät när dem spelade boll ;) jag älskar när vädret är så skönt.

Jag har bilder men får vänta tills jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0