Redovisningen gick bra..

Redovisningen vi hade i prepress gick bra, :) nu är de bara två redovisningar kvar i morgon.
när allt de är över kommer de vara så skönt. sommarlov, med lite jobb och sen Tunisien.

----

Sverige - Malta  4 - 0
Yees sverige gjorde fyra snygga mål.
fast inte för malta är så bra men iaf 4 - 0 :)...

----
Jag börjar bli väldigt trött, har inte packat och jag flyttar på fredag. auutch.
I morse vaknade jag inte utav väckarklockan och fick stressa mig till skolan då vi skulle vara där redan halv åtta.
klockan är bara halv tio och jag vill gå i säng men de hinner jag inte.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till med dina tentor, är övertygad om att det kommer att gå bra.

Ser framemot att jobba ihop med dig nästa vecka.

2009-06-10 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0