Massa kalas..

Hemma i Helsingör..
I torsdags när jag kom hade de fest för svärfar som fyllde år och idag ska vi på kalas hos Oliver, (Kaspers brors barn som fyller 4 år).
Sedan ikväll är det ju Sverige - Danmark, Vilka tror ni jag hejar på ? haha kan säga såhär att för mitt eget bästa hoppas jag att det blir lika, för jag lär inte komma undan med att ha någon sur vad som än händer, om Sverige förlorar har jag många som blir glada men jag blir sur, haha om sverige vinner har jag många som är sura och så är jag själv väldigt glad jobbigt detta (ironin i de hela)..
Såg en sjukt snygg reklamaffisch innan i Kbh, ska se om jag kan ta kort på den om den även finns här i Helsingör,
De var iaf en dansk som var helt målad i hanska flaggan och danska kläder men hade en svensk flagga på munnen, och så var det en reklam om Axe tror jag iaf. Den var i vart fall ganska så rolig.

Var på LIA information igår, det gick bra men får inte reda på det fören på måndag om jag har fått platsen eller inte, jag hoppas att jag får den då dem verkade väldigt trevliga och gör riktigt snygga saker. de enda problemet är att de har så sjukt mycket att göra så de vet inte om de kommer ha tid till att ta han om mig i början.

Var hos Pappa sen efter på Linds för att prata om hemisdan och hur allt är uppbyggt på hur den ska se ut så kommer sätta mig och göra allt de sen efter skolan är slut. Dvs om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0