Vart tar regnet vägen?

HOHO, jag ser inget regn, dem har sagt nu både på DMI och SMHI att det ska bli regn förra veckan skulle det ha regnat lite men det kom inget regn, nu idag sa det med att det skulle regna men det har bara kommit små små droppar i en halv minut sen inget mer, Just nu skulle det faktist vara riktigt skönt med lite regn det har ingte regnat på flera veckor, väldigt skönt men blommorna behöver lite vatten ;) och det börjar bli lite för kvavt så det behövs åska, jag vet åska men de behövs och Kasper är hemma så är det fint ;).. men men det kommer när det kommer så vi får se när det kommer, man ska inte klaga på det fina vädret.

Vi har varit i lägenheten och fixat i trädgården som är utanför där vi ska få en egen plats till att grilla och ha sina egna saker så har målat och så plockade jag även upp mina flyttlåder uppe i lägenheten lite, så nu är det mästa på plats.

Ha en fin kväll
BYE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0