Vaken och inte pigg.

Kasper cyklade på 11 timmar och 26 minuter det var bra det var æven 19 km længre æn vættern runt plus att dem cyklade fel då det inte var någon skyllt om vart dem skulle så han cyklade 1 1/5 mil fel. det ær sjukt duktig, men nu har jag æven en mycket trøtt ælskling, vi somnade i poolen i en timme sedan gick vi in och sov vidare. kan sæga att jag inte sov så mycket, runt två timmar kanske, det var nog en blandning av att de var varmt, jag var orolig øver kasper (han ringde aldrig ;) ) och att sova sjælv. Men jag sov iaf riktigt gott med kasper nu innan.
Jag har INGA bilder då jag ær så glømsk så jag glømde kameran hahah, Jag johanna glømer min kamera..
Nu ska vi æta sedan blir det bara tv och sængen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0