Vädret är konstigt!

Det är precis som det är i Italien, eller det var på Isla Margarita,( eller var som helt utomlands) Det regnar Ritkigt spöregnar fast bara i max två minuter sen slutar det regna och blir strålande sol kvavt och varmt, sen SPÖREGNAR det igen och så fortsätter det. Helt otroligt vilket väder, det är då man faktist önskar att det börjar åska, inte för att jag gillar åskan men när de är så kvavt och klibbigt jobbigt väder så vill man bara ha frisk luft. Detta var då igår som vädret var så idag är det lite moln och sol.

Vi fick god mat igår jag och min lilla Skat ( Skat stavas med ett T på Danska och betyder älskling ;) för er som inte riktigt har försörståt varför jag skiver det med ett T).
Han var med ledig igår för att han skulle ta vacinationerna som man behöver till Tunisien, Men jag har redan fått alla dem viktiga vacinationerna så jag slipper ta några nu på många år ;) skönt. Så vi tog bara en mysdag, vå åkte till det goda glass stället i Hornbæk, de har så sjukt god glass, Nästan godare än Glassiären i Karlskrona ;) fast inget slår den fast nästan..


Nougat och Lakrits IS nammmie..


Hornbæk strand.

Kommentarer
Postat av: Em

Tack, goding! Det hoppas jag med :)



Ja, gud vad konstigt regnet är. Himlen kan bara öppna sig helt plötsligt och så hellregnar det i två minuter, sedan är det kolugnt igen. Weird.

2009-07-10 @ 11:29:26
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0