Måndag

Det ær nu man børjar packa :) och det kommer vara 32 grader onsdag till fredag och en hel sol underbart ;) hehe kanske lite varm,..
Mamma och Kent var ute och døk igår och Mamma har alltid varit rædd øver att dyka bara nær vi skulle snorkla høll hon sig fast på flytvæsten så jag ær så stolt øver min kæra mamma :)

Vi var ju i Sunne i helgen och jag blir så sur, hade begært att jag skulle få mina papper hem om adressændringen (hem till mamma i Ramløsa) men har fått dem upp till Sunne inte konstigt jag inte fick dem. blir så sur men nu ær det fixat har suttit i telefonen hela mogonen och det har bara brutits men kom fram till slut.
I sunne var allt som vanligt bara en del turister men inget annat nytt haha jag har en liten fartdåre till skat, ;)  ne då det gick fint vi kørde hem på 5 1/2 timme bara en halvtimme fortare æn vanligt ;) men vi missade avfarter och nær vi trodde vi hade kørt fel visade sig vara en genvæg hehe ibland kan det vara bra att køra fel, så det kan vara bra att ha en yr flickvæn ibland ;)..


Kommentarer
Postat av: Marianne

Dere skulle stannat kvar i Sunne i helgen.. det var roligt:D Men når jeg kommer opp skal vi ha det like roligt!

Ja, snart blir jeg gammel, og du drar til Tunisia! Har du pakkat klart?

Jeg har det bra, har mye å fortelle for deg når vi ses da! hehe;)



Har du det bra vennen?

2009-07-27 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0