Fint väder!

Det har varit mycket fint väder idag, skönt att solen kom tillbaks, kan inte säga värmen för den har varit där hela tiden  :) men med sol är det ju alltid finare..
Träffade Jesper igår i hbg ett litet tag han hade försovit sig så jag gick ner till Petra på hennes jobb innan :)

Nu står min älskling och dansar för han vill att jag ska skynda mig här lite för vi ska ner och träna :D hehe ville bara säga att allt är super förutom att jag är lite avundsjuk på min Mamma och Kent då dem sitter just nu på Flyget till Thailand. oowwe Ja men om en vecka åker jag och Älskling till Tunisien så får se framemot de göra några andra avundsjuka kanske :). 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0