Vill ha lite mer att röra mig för...

Hur ska jag få ihop 400 kr till i månaden? jag vill så gärna ha ett gymkort men i sunne kostar de mer än i hbg (känns det som) det kostar 400 kr I MÅNADEN?? what kostade inte mitt kort i hbg runt 300 bara eller var det 400 också?
det hade iaf varit grymt skönt om man hade kunnat få börja träna igen men jag vet inte rikigt vart jag ska få de pengarna ifrån, har inte riktigt 400 kr i månaden för det.. om jag inte ska leva på knäckebröd och vatten.
min mobilräkning har jag fått ner men mat kostar en hel del så det är de de flesta av mina pengar går till tyvärr :( om bara maten hade kunnat vara lite billiagare.. men men allting löser sig.

Vart har era kommentarer tagit vägen???

Dessa bilderna har Victor tagit de är sjukt bra och helt fantastiska jag diggar de..


heheh.. så sööött.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du får slut äta oxfile och pilgrimsmusslor helt enkelt.. Finns det inga extrajobb i Sunne?

2009-01-31 @ 12:40:39
URL: http://thegermanartists.blogg.se/
Postat av: Lina

Har läst din blogg ett tag nu och ville bara säga att jag tycker att den är jättebra =) Kram

2009-01-31 @ 15:38:33
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0