Torsdag.

Mitt internet hemma har överstigit 5g så det är väldigt segt  :(. 
Idag har blivit en liten stressdag då Elvira fick en sträng order (helt plötsligt) om att alla hennes grejor skulle vara ute ifrån lägenheten på söndag, hon åker iväg i helgen så enda dagen att åka dit var idag. så sagt och gjort jag lovade henne att följa med och hjälpa henne. Tåget till Karlstad gick 6;38 så vi skulle upp halv SEX men trött som jag är hör inte väckarklockan tror bara att någon ringer så trycker av och sover vidare klockan sex vaknar jag av att Elvira säger oj, jag kollar på klockan reagerar inte helt på att hon redan var sex (varav vi skulle då gå kvart över sex) jag tänker på att Elvira är vaken (hon hade ju sagt oj) men hon var inte vaken så 06;02 väcker jag henne och säger:
Jag; Elvira vi måste gå upp klockan är sex. 
Elvira; ok (ligger och drar sig)
Jag; hon är sex???
Elvira; VAa, Vi ska ju gå om en kvart.......Punkt. Punkt Punkt...  
Sedan var hon mer än vaken... även jag... 
och vi var även på tågstationen tio minuter INNAN tåget skulle gå hur hann vi det?.. 
Jag vaknade av en sovande Elvira som bara råkande prata i sömnen i rätt sekund.. 
Sedan blev det lite mer stress när vi kom hem igen då vi skulle på lektion halv ett och vi var hemma i lägenheten klockan tolv. då vi skulle äta innan halv.. kommer tre - fyra minuter försent ooops, fast vi hann äta.. 
tss.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0