Tisdag.

Vi är lediga idag men Elvira skulle till lägenhetern i Karlstad och fixa med lite grejor och även ta med sig maggi idag hon ska ju inte få bo själv så självklart är även hon välkommen :). vi skrev ner en lång lista över vad som behövs inhandlas, och under mina månader i Sunne har jag aldrig handlat så mycket men nu är vi ju även två personer och då behövs det ju dubbelt upp :) väldigt skönt att även göra mat tillsammans så när februari närmar sig och Elvira flyttar ut kommer det kännas väldigt tomt. men lär nog spendera en hel del timmar hos henne, och när det blir varmare kommer jag nog mer bo hos henne ;) hihi nej men hon har sjöutsikt och egen badplats (delar med huset) så där lär man ng ligga och sola när sommaren närmar sig. :)
Nu ska jag diska och städa lite så det är lite finare när "sambo" or whatever it´s called, Elvira kommer hem ;)..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter kombo om man bor ihop och har ett platonisk förhållande :)

2009-01-21 @ 00:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0