Mys lørdag

Idag blir det en mysig lørdag med ælskling. jag var hemma i hbg innan idag och fick låna min mammas væska så jag får med mig allt hem (hennes væska ær større) så nu slipper jag en massa små væskor.. får jag hoppas.

ikvæll ska jag och baby bara kolla på tv och mysa med varandra så mycket som møjligt medans jag ær hemma.
han ær just nu nere och hænger upp tvætten så jag får med mig rent hem ;) hihi snællisen..
ska æven ner till netto och handla lite mogonmat till mig i morgon.

Jag ringde till tre men dem får inte ge ut puk kod via telefon så jag får allt vænta tills jag ær hemma i Sunne tills jag kan komma in på min mobil :)

Nu ska vi kolla på film :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0