I sunne :(

Efter många timmar i tåg och konkande på en stor resväska och en annan liten så är jag tillbaks i sunne :( känns.. vet inte saknar allt hemma :(.. men snart börjar skolan igen så då får jag fullt upp igen, nu är det ju även de månader på året då kasper jobbar ja dygnet runt nästan så om jag har mycket i skolan så lär inte det göra något...

Min Mobil är även i bruk nu igen :D så nu är det bara till att börja skriva igen och det har hänt massor nu på lovet, lite tragiska grejor som man fått höra nu när mobilen är igång igen men efter regn kommer solsken visst?? hihi..

Var på väla igår med brodern min, och vem träffar jag då?? Jo en gamal barndomsvän (vet inte om jag får skriva ditt namn??) det var så sjukt längesedan vi sågs så det var allt roligt, visade sig att även hon hade jobbat på Citymail, utan att jag viste om det hehe, eller vi har haft lite aningar . men alltid roligt att stöta på folk så :).. (även då man tänker på allt som man gjorde när man var mindre ;).. ibland vill man vara liten igen)..

Nej nu ska jag försöka packa upp, kan ta kort på alla mina nya underbara skor sen så ni kan få se :D ...

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0