Helsingborg.

Idag åker jag en snabbis till Hbg, ska få tag på tre och høra om dem kan fixa mobilen, annars får jag vænta tills jag ær i sunne.. tss..
Kasper kommer hem ifrån skolan vid fem/halv sex tiden så då måste jag vara tillbaks i helsinør. eller måste och måste, men vill :)...

ska æven till hbg i morgon så i morgon har jag tid att træffa lite folk :).. 
Tisdag beger jag mig tillbaks till Sunne, just nu kænner jag inte alls før att åka tillbaks dit, har det så bra hær nere i hbg och helsingør, det ær ju hær de mæsta i mitt liv ær, och jag kænner mig så sjukt handikappad nu utan mobil. som att alla førsæker få tag på en men inte kan nå mig, har ni kænt det så førr??
Ne nu får jag ta och gøra vid mig lite så jag hinner hem en runda.






love is so beautiful with you. You make my day <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0