handboll

Det ær handboll på tv (Danmark-polen) och min kæreste som ær sport tokig måste kolla på det :) så hær sitter jag, har ganska roligt då han just nu står upp och skriker på domare som ær så dålig snart kommer det sækert ett utbrott till och jag bara HOPPAS att Danmark vinner annars har jag en ganska så sur kæreste. jag kollar på det lite då och då men bæst att inte sæga något nu nær han ær sur på domare och danmark ligger back ;)..
fast handboll ær en roligt sport att kolla på då det hænder en hel del..

Vi har haft en super mysig dag køpt fødelsedags present till sværmor som fyllde år i måndags. sedan hag jag bakat och sværmor och sværfar kom førbi till fika. alltid lika roligt att baka till fler :)..

ha en mysig lørdagskvæll efter handboll ska vi kolla på film :)..


ps; Nu fick jag en gladare Kasper danmark gjorde mål heheh nu ska jag fortsætta kolla lit epå handboll och se min sura/ glada ælskling.. heheh

PussPuss

I sommras..
ælskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0