Syskon..

Cissibissi
 

Cornelis Vreeswijk - orginal sång Cecilia Lind
----------

Cissibissi min lillasyster, men det är ju lite orätvisst att de ska finnas en massa låtar om Johanna och Cecilia men inga om Mattias eller Simon, eller finns det någon låt om Simon eller Mattias? fast lite girlpower ska vi väl ändå ha ;)..

Vet inte hur jag fick upp denna låter på youtube sökte på något annat och så kom denna upp och då var jag bara tvungen att lägga upp den här... Cornelis vreeswijk är ju bra men denna låten är lite extra..


Kommentarer
Postat av: Judit

Snygg rubrikstil du har.. får man veta vad den heter ;) haha!

2009-02-10 @ 20:46:51
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Judit

Sicken tur då för jag har pc :P haha! Jasså va kul att du fastnade.. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag hittade din men säkert på samma sätt!

2009-02-11 @ 07:35:29
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0