Nu man föredrar att inte bo själv..

Det är nu man inte vill bo själv, nu man vill bo hemma eller med sin älskling men nej nu ska jag bo själv och inte ha någon mat i kylen för att jag inte har orken att gå ner till affären för huvudet gör något sjukt ont och jag kan inte ta cyklen för de är fullt med snö överrallt. och jag vill inte ut i kylan, nu man ska inte ska bo själv då den andra hade kunnat handla eller om jag hade bott hemma är där alltid mat och så fort man säger man är sjuk kommer det nyponsoppa, vitaminjuise frukt mm in i kylskåpet men vad gör det nu?? det står fortfanade tomt och bara väntar på att jag ska palla mina sjuka ben ner för backen och handla.. finns det inte så man bara ringer ett telefonnummer och säger vad man vill ha och så vipps kommer det till dörren?? hade varit så praktiskt nu, men jag får väl ta på mig varma kläder och palla mig ner kan gå in om elvira och se hur hon mår och så kanske även hon behöver lite mat så då behöver jag ju inte handla själv, hehe det är ju faktsit hon som förmodligen har smittat mig så då smittar jag ju inte henne ritkigt ;) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0