Helgen..

Så mysig helgen har varit jag har inte orkat eller velat skriva innan men nu sitter jag i skolan och har rast :). Lördagen var riktigt mysig då man vaknar av en söt älskling som kommer in och har gjort ritkigt mysig frukost, med bla annanas och en massa rosa rosor :d iii så söt han är fick även ritkigt god choklad på morgonen. sedan gick vi hem till hans föräldrar för att hämta kokboken, i strålande solsken och det var varm jag jag i klänning med strumpbyxor utan vantar och utan mössa och jag frös inte, tarmometern stod på -1 men i solen var det nog plus 2 och det hade även kommit knoppar på visa träd, där har verkligen våren redan kommit och jag är så avundsjuk. vi gick sedan ner tillsammans med svärmor och svärfar ner till affären där jag och kasper gick vidare ut till kronborg och sedan ett mysigt fik med allahjärtansdag dricka :p..
maten på kvällen var så god nammie. och vi fick en jätte mysig kväll även min överraskning blev jätte mysig, =).
film, popkorn mys och mer mys.

nu ska jag fortsätta att arbeta....


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Låter som om du haft en toppen helg! Hoppas det håller i sig hela veckan :)

2009-02-16 @ 12:36:49
URL: http://alessandra.se
Postat av: Alessandra

Tack!

Fela är mänskligt Förlåta gudomligt..

2009-02-16 @ 16:06:25
URL: http://alessandra.se
Postat av: Petra

Jag saknar dig, min loppa! Tycker det ska bli mysigt att träffa dig på fredag! :)

2009-02-16 @ 17:51:02
URL: http://petraelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0