Helg och Alla hjärtans dag..

I helgen åker jag ju hem till älskling, så jag kommer inte skriva antingen inget eller så blir det et litet men det får ni har överseende med för jag vill inte sitta vid datorn utan umgås istället, :D ..
Så skönt det ska bli att komma hem, ooowe..
plus att det är alla hjärtans dag och då får gör man lite sådär extra mysigt, visst tror jag att de hade blivit det iaf, men imogon har vi en mysdag :) en dag som bara är utset till de nära och kära...
Men jag måste hinna diska och sminka mig innan jag ska gå till skolan så måste nog allt sätta igång nu.. =)
Ha en bra dag och helg om jag inte skriver mer idag..

Och tack för alla kommentarer :D de gillas.





Lite fler bilder ifrån igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0